Dieterlen-01-Master-Thesis-01-1982-harmoniumnet (241 downloads)
Dieterlen-02-Masterthesis-Tome-02-Part 01 harmoniumnet (238 downloads)
Dieterlen-03 Master Thesis Tome 02 Part 02 PDF (158 downloads)
Dieterlen-04 Master Thesis Tome 03 (scores and images; not scanned; not available)
Dieterlen-04 Index file PDF (120 downloads).
http://www.harmoniumnet.nl/boek-frans-dieterlen-masterthesis1982.htmlIn 2010 I created a scan of the Master thesis 1982. Four items have been available on my website since 2010.
Up to this day I have never seen reflections on this thesis in this forum. I am curious what interesting information was found in this thesis.
Furthermore, there is the question of the Doctoral Thesis 1995. Is this a popular to the members of this forum? Has it been of help to understand the Mustel history?
En 2010, j'ai créé un balayage du maître thèse 1982. Quatre éléments sont disponibles sur mon site depuis 2010
Jusqu'à ce jour je n'ai jamais vu réflexions sur cette thèse dans ce forum. Je suis curieux de savoir quelle information intéressante a été trouvée dans cette thèse.
En outre, il y a la question de la thèse doctorale de 1995. Est-ce un populaire aux membres de ce forum ? A été d'une aide pour comprendre l'histoire de Mustel ?